Garantiu que els documents electrònics es mantinguin íntegres i accessibles al llarg del seu cicle de vida
La solució d’arxiu i preservació digital pels vostres expedients finalitzats
Estalvieu temps
Amb la documentació centralitzada en un únic repositori i amb les mateixes regles, la documentació és més fàcil de trobar i recuperar
Cost 0€
No us costarà ni un euro i suposa una eliminació dels costos fixos relacionats amb la tecnologia gràcies a l’ús de la nostra solució
Estigueu tranquils
No us preocupeu més per la preservació a llarg termini dels vostres documents electrònics
Característiques
Complet
Inclou diferents mòduls i un coreabstracte que permet un ús i configuració adaptat a les necessitats de qualsevol ens. Està pensat per gestionar els documents i expedients un cop a finalitzada la tramitació administrativa fins a la seva disposició final
Personalitzable
Inclou un mòdul d’administració que permet configurar l’entorn organitzatiu de l’arxiu: gestió dels fons documentals, de les sèries documentals; definició de plantilles de metadades per descriure els continguts; establiment de les polítiques de l’arxiu (accés i disposició) i gestió dels usuaris i dels seus rols
Segur
Inclou mesures de seguretat, d’acord amb l’ENS, que garanteix la integritat, autenticitat, confidencialitat, qualitat, protecció i conservació dels documents arxivats
Monitoritzat
El Consorci AOC s’encarrega del manteniment, seguretat i monitorització de la infraestructura tecnològica de l’arxiu
Disponible
Els expedients, documents electrònics i les seves metadades estan disponibles en tot moment per atendre les vostres necessitats de consulta i difusió
Integrable
Disposa d’un conjunt de serveis web que permeten la integració amb tramitadors i gestors documentals, tot facilitant les transferències d’expedients i la seva consulta
Us acompanyem en aquest salt digital
La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts
Formació
Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei
Mètode i bones pràctiques
No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa
Centre de suport
Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te
Companys inseparables de l’iARXIU
Traureu més profit de l’iARXIU si el complementeu amb els següents serveis
Repositori d’expedients i documents en tràmit
iARXIU incorpora el servei DESA’l per gestionar els expedients en tràmit
És important que considereu:
- Que el formulari s’ha de descarregar des de l’ens que demana el servei.
- Que per poder descarregar el formulari d’alta, cal que el gestor d’usuaris d’EACAT us hagi assignat permisos del “servei CAOC – Sol·licitud de Serveis”.
- Que, un cop emplenat i validat el formulari, caldrà signar-ho electrònicament i enviar-ho a través del botó “Envia” del propi formulari o a través d’EACAT Tràmits > Finestreta de Registre.
- Que si sou un Departament o un organisme depenent de la Generalitat, NO cal que sol·liciteu l’alta, simplement sol·liciteu la integració d’una nova aplicació.
- Que si el vostre organisme ja està donat d’alta al servei, NO cal que sol·liciteu l’alta, simplement sol·liciteu la integració d’una nova aplicació.
Preparats per fer el salt?
Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.
* Consulteu les Condicions de prestació d’aquest servei