La solució de registre presencial i electrònic de documents
Un registre integrat amb tots els serveis AOC us facilitarà la gestió
Milloreu l’eficiència i estalvieu en recursos
Controlareu tota la documentació i informació que rep i emet, en paper i en format electrònic, la vostra organització
Cost 0€
No us costarà ni un euro i suposa una eliminació de costos fixos relacionats amb la tecnologia gràcies a l’ús la nostre solució com a servei
Adéu al paper
Podreu digitalitzar els documents presentats al registre i generar còpies autèntiques electròniques i així afavorir la tramitació electrònica
Característiques
Completació
Complet
Inclou diferents mòduls (registre d’E/S, registre d’expedients i nucli de persones) que us permetran un ús i configuració adaptat a les vostres necessitats
Personalitzable
Podreu configurar l’entorn del vostre ens i adaptar-lo a la vostra estructura organitzativa: oficines de registre, àrees i unitats, plantilles altes ràpides, etc.
Gestió diària del registre
El mòdul de registre us permetrà realitzar les funcions bàsiques d’alta i manteniment dels assentaments d’entrada i sortida de documents
Registre únic
Registre presencial i electrònic centralitzat gràcies a la integració amb el registre unificat (MUX)
Digitalització de la documentació
Podreu generar còpies autèntiques electròniques de la documentació presentada en suport paper gràcies a la integració amb CÒPIA
Distribució de la documentació
Podreu distribuir els assentaments de registre i la documentació a les unitats administratives i controlar la seva acceptació
Us acompanyem en aquest salt digital
La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts
Formació
Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei
Mètode i bones pràctiques
No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa
Centre de suport
Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te
Companys inseparables de l’ERES
Traureu més profit de l’ERES si el complementeu amb els següents serveis
Còpies
autèntiques
Amb CÒPIA podreu generar còpies autèntiques electròniques dels documents que es presentin presencialment al registre
Registre
unificat
Amb el MUX podràs gestionar de forma unificada el registre d’entrada i sortida de documents del teu ens, tant presencial com electrònic
És important que considereu:
- Que el formulari s’ha de descarregar des de l’ens que demana el servei.
- Que per poder descarregar el formulari d’alta, cal que el gestor d’usuaris d’EACAT us hagi assignat permisos del “servei CAOC – Sol·licitud de Serveis”.
- Que, un cop emplenat i validat el formulari, caldrà signar-ho electrònicament i enviar-ho a través del botó “Envia” del propi formulari o a través d’EACAT Tràmits > Finestreta de Registre.
- Que si sou un Departament o un organisme depenent de la Generalitat, NO cal que sol·liciteu l’alta, simplement sol·liciteu la integració d’una nova aplicació.
- Que si el vostre organisme ja està donat d’alta al servei, NO cal que sol·liciteu l’alta, simplement sol·liciteu la integració d’una nova aplicació.
Preparats per fer el salt?
Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.
* Consulteu les Condicions de prestació d’aquest servei