Implanteu la digitalització integral de la vostra gestió interna
El camí per fomentar la transformació digital del mon local
Cap un model comú de treball
Permet als ens compartir un model de treball i recursos, ajudant-los a optimitzar les TIC, rendibilitzar costos i millorar els serveis als seus ciutadans.
Té vocació d’esdevenir un estàndard al territori i es desenvolupa amb la col·laboració d’altres entitats supramunicipals
Per un apoderament del treballador públic com agent del canvi
Dotar al treballador públic d’uns nous hàbits de treball, de recursos per ser més eficients en les seves tasques diàries i d’unes capacitats per enfortir el seu potencial i ser un dels agents que impulsin i mantinguin aquesta transformació digital
Impuls de la digitalització i la transversalitat en l’organització
Impulsa la digitalització integral dels processos de l’ens impulsant un canvi d’hàbits sota un model de treball normalitzat i transversal i l’estructuració de la informació sota criteris objectius, homogenis i compartits per tothom.
Característiques
Servei integrat
Ofereix un “pack” integrat d’eines i un sistema de treball que acompanyi als ajuntaments a travessar la frontera cap a la digitalització i l’ús eficient de l’administració electrònica
Sistema de treball comú
Inclou un sistema de treball i de gestió comú compatible amb elements d’integració arxivística (digitalització registre d’entrada i sortida, diligència del procés, gestió dels expedients, gestió tasques, etc.)
Impuls serveis bàsics d’administració electrònica
El sistema de treball es combina amb l’impuls i ús dels serveis bàsics d’administració electrònica: registre electrònic, e-TRAM, signatura electrònica, e-TAULER, e-NOTUM, Via Oberta i iARXIU.
Modalitats d’implantació del servei
El model de treball es pot implantar tant si l’ens disposa o no d’una solució tecnològica de tramitació i gestió d’expedients, sempre i quan aquesta s’adapti al model
Plataformes compatibles
L’AOC analitza i avalua eines de mercat que siguin compatibles amb la metodologia e-SET. Per a més informació consulteu la taula de solucions compatibles
Us acompanyem en aquest salt digital
La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts
Formació
Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei
Mètode i bones pràctiques
No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa
Centre de suport
Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te
Companys inseparables de l’e-SET
Traureu més profit de l’e-SET si el complementeu amb els següents serveis
Còpies autèntiques
Genera còpies autèntiques de documents amb totes les garanties jurídiques
Tramitació amb la ciutadania i les empreses
Tràmits electrònics adreçats als ciutadans per a estalviar-los temps i diners
Gairebé tres-cents ens han passat per la implantació del mètode e-SET ja sigui de la mà del Consorci AOC o de les diputacions de Barcelona i Girona. En aquests moments, l’e-SET està impulsat per aquests ens supramunicipals que tenen la voluntat ferma d’avançar en el seu desplegament territorial i que han dotat l’e-SET de major agilitat i proximitat, integrant-lo a més amb serveis propis.
L’any 2022, el Consorci AOC, amb el suport i col·laboració de les diputacions, va emprendre el redisseny d’e-SET amb l’objectiu d’evolucionar-lo, dotar-lo d’una major flexibilitat i d’un abast més global perquè esdevingui un nou model de gestió que s’adapti a la situació actual de les administracions públiquesdesprés de més de 10 anys d’existència.
A l’espera del resultat de la configuració del nou model de governança e-SET, actualment el seu desplegament s’articula al territori tal i com a continuació s’exposa:
Demarcació de Barcelona
La Diputació de Barcelona ofereix el recurs SeTDIBA “serveis de suport per a la transformació digital”, un conjunt de serveis d’administració digital per als ajuntaments de menys de 20.000 habitants (incloent el seu sector públic), les entitats municipals descentralitzades i els consorcis i mancomunitats de menor dimensió de la demarcació de Barcelona.
A través de SeTDIBA es proveeix a aquests ens locals de serveis de suport per implantar mètodes de treball comuns, d’accés a eines tecnològiques, i de serveis de suport per a la seva utilització continuada.
Per a més informació sobre el desplegament del model a la demarcació de Barcelona i calendari de desplegament disposeu dels canals de contacte següents:
- Adreça de correu electrònic: suport.setdiba@diba.cat
- Telèfon: 934 864 618
Demarcació de Girona
A la demarcació de Girona el servei e-SET el coordina i presta directament la Diputació de Girona mitjançant l’Oficina de Suport a l’Administració Electrònica que pretén ajudar els ajuntaments i les entitats locals en la implantació de l’administració electrònica i en l’ús de les tecnologies vinculades.
En el seu pla de serveis d’assistència en Administració electrònica als ens locals s’ofereix un gestor d’administració electrònica, la creació i manteniment de pàgines web i un servei de hosting.
Per a més informació sobre com es presta el servei heu de contactar amb la Diputació de Girona via l’adreça de correu emunicipis@ddgi.cat.
Disposeu de més informació a la pàgina de l’Oficina de suport a l’Administració electrònica.
Preparats per fer el salt?
Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.
* Consulteu les Condicions de prestació d’aquest servei