Repte Com aconseguir la confiança dels usuaris garantint un ús responsable, segur i just dels algorismes d’intel·ligència artificial aplicats als serveis d’administració digital. Problemàtica i context actual La intel·ligència artificial (IA) ha esdevingut part integrant de la nostra vida quotidiana. Els governs la fan servir per millorar l’accessibilitat i l’experiència dels serveis públics, optimitzar processos […]
Gàvius, un assistent virtual per facilitar l’obtenció d’ajuts socials
Repte Com pot l’administració pública facilitar la vida de les persones amb necessitats socials? Problemàtica actual Les àrees bàsiques de serveis socials disposen d’un catàleg de prestacions adreçat a les persones amb necessitats concretes, però aquests ajuts no sempre son prou coneguts per les persones beneficiàries i sovint resulten difícils de sol·licitar; a més, la […]
Mineria de processos aplicada al servei de suport a usuaris
Repte Com identificar de forma àgil els punts de millora en l’operativa del servei de suport i determinar l’acció que tindrà un millor impacte en la satisfacció dels usuaris. Problemàtica El Consorci AOC ofereix suport als usuaris mitjançant el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) des d’on administracions, ciutadans i empreses poden adreçar peticions i consultes […]
Intel·ligència artificial aplicada als continguts audiovisuals del CGD
Repte Com extraure més informació i coneixement dels continguts audiovisuals del Congrés Govern Digital i com fer-los més accessibles als usuaris. Problemàtica actual Les jornades, seminaris, tallers i altres activitats de caràcter divulgatiu que organitza l’AOC per promoure la transformació digital i la innovació de les administracions públiques catalanes genera una gran quantitat de contingut […]