Repte Com pot l’administració pública facilitar la vida de les persones amb necessitats socials? Problemàtica actual Les àrees bàsiques de serveis socials disposen d’un catàleg de prestacions adreçat a les persones amb necessitats concretes, però aquests ajuts no sempre son prou coneguts per les persones beneficiàries i sovint resulten difícils de sol·licitar; a més, la […]
El Meu Espai, la carpeta ciutadana interadministrativa
Repte Com podem oferir a la ciutadania una relació amb l’administració pública personalitzada, proactiva i de confiança. Problemàtica Els serveis públics es desenvolupen generalment per satisfer els interessos dels organismes gestors, mentre que les expectatives de la ciutadania són cada cop més elevades atès que disposen d’experiències molt satisfactòries en l’àmbit del sector privat. En […]
Recomanador d’ajuts socials (MyGov Social)
Repte Com facilitar a la ciutadania informació en línia sobre els recursos socials que ofereixen les diferents administracions públiques de manera personalitzada i proactiva. Problemàtica actual Les persones amb necessitats socials van a l’Àrea Bàsica de Serveis Socials més propera al seu domicili per obtenir informació sobre els ajuts i suports que els pot oferir […]
Identitat digital autogestionada utilitzant blockchain
Repte Com podem empoderar la ciutadania perquè tingui control de les seves dades personals i de la seva identitat digital i pugui fer-ne un ús obert, lliure, sense intermediaris, amb el sector públic o privat, a nivell local o internacional. Problemàtica La identitat digital s’ha convertit en un element tractor clau de la transformació digital, […]