- Tramitació electrònica
Representa: què passa si no s’accepta una representació pendent dins de termini?
Us informem que a causa de tasques de manteniment tècnic previstes entre les 17:00 hores del dia 5/04/2024 i les 07:00 hores del dia 8/04/2024, hi ha prevista una aturada de serveis AOC.
El detall dels serveis afectats (total o parcialment), es troben identificats a l’apartat “Estat serveis” del nostre web.
A continuació fem una relació de les accions a tenir en compte relacionades amb els serveis que es veuran afectats pel còmput de terminis.
EACAT Tràmits:
L’entorn EACAT no estarà disponible, per tant, no es podrà ni accedir ni efectuar la tramitació interadministrativa per EACAT Tràmits.
Suggerim que els promotors dels serveis específics de tramitació interadministrativa valorin l’ampliació del termini pel mateix temps de duració de la intervenció, si el termini de presentació d’algun tràmit coincideix amb els temps d’afectació de la intervenció.
Els promotors ens hauran de comunicar aquesta ampliació per aquells serveis/tràmits afectats utilitzant el canal habitual, l’eina de seguiment de peticions d’alta i modificació de serveis EACAT
e-NOTUM:
El servei d’e-NOTUM no estarà disponible ni a través dels serveis web, ni a través dels entorns d’empleat públic (EACAT) ni de ciutadania.
Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica a la vostra Seu-e, i al vostre web corporatiu en termes semblants, així com a tots els usuaris interns de l’eina.
A nivell ciutadania, amb un mínim de quinze dies abans del tall de servei, apareixerà una finestra emergent amb un missatge de manera automàtica en accedir a qualsevol pàgina de l’e-NOTUM. Així mateix, també incorporarem un missatge a l’entorn de l’empleat públic (EACAT).
En aquest sentit, des del Consorci AOC, s’allargarà automàticament 4 dies naturals el termini d’accés d’aquelles notificacions electròniques en què el termini d’accés coincideix amb el tall de servei i no han estat obertes pels destinataris. Per tant, automàticament, des del Consorci AOC, se sumaran 4 dies naturals al període d’accés de totes les notificacions que, a data de 5 d’abril, constin com a dipositades, per tal que els destinataris tinguin la notificació disponible pel seu accés mínim 10 dies naturals. Aquesta ampliació automàtica no serà d’aplicació a les notificacions realitzades en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic, que es realitzarà conforme a la petició de cada unitat emissora.
e-LICITA:
El registre de les ofertes a les eines e-Licita (Sobre Digital i Telemàtica) pels expedients de contractació dels ens locals i les universitats, no estarà disponible durant el temps que duri la intervenció.
No es veurà afectat l’accés a la inscripció o preparació de les ofertes, com tampoc l’accés a l’eina d’obertura de les ofertes des dels enllaços directes a les eines (sense l’accés previ l’EACAT).
Si el termini de presentació d’ofertes d’algun dels expedient de contractació del vostre ens coincideix amb els temps d’afectació dels serveis, haureu de valorar, l’ampliació del termini pel mateix pel temps de duració de la intervenció.
Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica a la vostra Seu-e, i al vostre web corporatiu en termes semblants, així com a tots els usuaris interns de l’eina.
e-TRAM:
El servei d’e-TRAM no estarà disponible ni a través dels entorns d’empleat públic (EACAT) ni de ciutadania.
Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica a la vostra Seu-e, i al vostre web corporatiu en termes semblants, així com a tots els usuaris interns de l’eina.
A nivell ciutadania, amb un mínim de quinze dies abans del tall de servei, apareixerà una finestra emergent amb un missatge de manera automàtica en accedir a qualsevol pàgina de l’e-TRAM indicant l’afectació per a la data indicada. Així mateix, també incorporarem un missatge a l’entorn de l’empleat públic (EACAT).
En qualsevol cas recordeu que si teniu algun procediment (convocatòries de personal, presentació de recursos, al·legacions…), que requereixi l’ús de e-TRAM, haureu de valorar, en cada cas, l’ampliació del termini de presentació pel temps de duració de la intervenció.
e-TAULER:
El servei d’e-TAULER no estarà disponible ni a través dels serveis web, ni a través dels entorns d’empleat públic (EACAT) ni de ciutadania.
Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica a la vostra Seu-e, i al vostre web corporatiu en termes semblants, així com a tots els usuaris interns de l’eina.
A nivell ciutadania, amb un mínim de quinze dies abans del tall de servei, apareixerà una finestra emergent amb un missatge de manera automàtica en accedir a qualsevol pàgina de l’e-TAULER. Així mateix, també incorporarem un missatge a l’entorn de l’empleat públic (EACAT).
En qualsevol cas recordeu que si el termini de publicació d’algun anunci del vostre ens coincideix amb els temps d’afectació dels serveis per la intervenció, haureu de valorar, en cada cas, l’ampliació del termini de publicitat activa del mateix pel temps de duració de la intervenció.
Finalment, recordeu que els portals de ciutadania/empresa contenen els avisos de talls de servei, com també s’han activat als entorns interns de gestió. Disculpeu les molèsties ocasionades, treballem per a millorar la qualitat dels nostres serveis.