- Contractació electrònica
- Integració
Modificacions al servei d’integració de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP)
Les administracions públiques catalanes han de trametre al Registre Públic de Contractes (RPC), abans del 28 de febrer de 2025,les dades sobre l’activitat contractual de l’exercici 2024.
Cal portar a terme aquesta acció en compliment dels terminis establerts a la normativa que regula la tramesa de dades contractuals al RPC i que fa possible, així mateix, la seva posterior derivació al Registre Estatal de Contractes del Sector Públic i la Sindicatura de Comptes, també en compliment de la Llei de Contractes del Sector Públic.
Caldrà, doncs, que en aquesta data, totes les dades relatives als contractes de les administracions públiques (adjudicacions, modificacions, pròrrogues i liquidacions), de l’any 2024, estiguin informades al RPC i que les que en aquest moment encara es trobin en l’estat ”organisme contractant” o “contracte retornat” estiguin degudament trameses a l’estat Junta Consultiva.
Per facilitar aquesta tasca us posem a disposició contingut específic de suport per realitzar aquestes accions:
Posem, així mateix, a la vostra disposició tota la resta de contingut de suport del servei al Portal de Suport del Registre Públic de Contractes, així com, el material d’autoformació del servei al Campus de l’AOC.
Des del servei d’eContractació es treballa per a que, durant els propers mesos, aquesta tramesa de dades contractuals al RPC es faci de manera automàtica des de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) per mitjà de l’activació de la funcionalitat d’integració de les dues eines. En endavant, us facilitarem més informació i terminis sobre la implantació d’aquesta novetat. No obstant això, aquesta aplicarà sobre les publicacions efectuades a la PSCP a partir de la posada en marxa de la integració, no així a les anteriors, que caldrà que continueu informant al RPC des del vostre ens, de la manera habitual.