- Administració oberta
L’AOC rep els alumnes del Master de Gestió Pública de Perú
La Revista de Llengua i Dret ha publicat un apunt al seu blog sobre les millores en comunicació clara que està implementant l’AOC per oferir serveis digitals més accessibles i entenedors.
L’article recull els esforços de l’AOC per simplificar el llenguatge i millorar l’experiència d’usuari als serveis digitals públics. A través d’un sistema de disseny estandarditzat, s’ha treballat perquè els serveis siguin més clars i intuïtius, evitant tecnicismes i reestructurant la informació.
Aquesta estratègia ja s’ha aplicat a plataformes com e-NOTUM, El Meu Espai i e-TAULER, i s’està estenent al portal de tramitació electrònica (e-TRAM) i al portal de transparència, adaptant formularis i continguts perquè siguin més senzills i fàcils d’entendre.
Aquestes millores responen a l’objectiu de l’AOC de fer una Administració més propera, eficient i accessible, facilitant l’ús dels serveis digitals i millorant l’experiència de la ciutadania en la seva relació amb les institucions públiques.