- Administració oberta
El Banc Mundial presenta un marc per implantar infraestructures públiques de governs digitals que siguin reutilitzables, segures i inclusives
La informació recollida en les 237.742 enquestes que es van fer durant 2024 revela que el 80% dels nostres usuaris estan molt satisfets o satisfets amb els serveis de l’AOC. Entre la trentena de serveis que oferim, el més ben valorat és l’eTRAM, amb un 90% d’usuaris satisfets o molt satisfets, seguit de prop per l’idCAT, que obté un 87% de satisfacció. Aquest és un dels indicadors que formen part del balanç dels serveis AOC 2024.
Per realitzar les enquestes utilitzem la metodologia Net Promoter Score adaptada a les especificitats del sector públic.
La satisfacció global del 2024 es situa lleugerament per sobre de la de l’any anterior, quan la mitjana anual era del 78%. Aquesta millora contínua reflecteix el nostre compromís per oferir solucions digitals accessibles i eficients, adaptades a les necessitats dels nostres usuaris -personal de les administracions públiques, ciutadania i empreses-.
La satisfacció dels usuaris no és només un indicador del bon funcionament dels serveis, sinó també una guia per avançar cap a una administració pública més eficient, accessible i propera. Escoltar les opinions dels usuaris ens ajuda a:
Aquest 2024 hem incorporat la intel·ligència artificial en el tractament dels nostres informes d’enquestes per millorar el servei, sobretot en l’anàlisi, resum i estructuració dels comentaris qualitatius, permetent a l’AOC entendre millor les opinions dels seus usuaris i prendre decisions informades per millorar els seus productes i serveis, de manera àgil i ràpida.
Notificacions