- Tramitació entre administracions
Publicades les subvencions per a activitats que fomentin la recerca, la conservació i la difusió del patrimoni etnològic de Catalunya
El Departament de la Presidència novament s’inicia la campanya de recollida de les dades de personal de l’administració local.
Els ens locals han de trametre abans del 16 d’abril, a través d’EACAT, el recompte del seu personal i els dels seus organismes dependents a data 31 de desembre de 2024.
Per a incidències i informació de caire general sobre funcionament de l’EACAT us podeu posar en contacte amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) a través del telèfon 900 905 090 (932 722 501 si truqueu des de l’exterior) , o a través del portal de suport d’EACAT opció No has trobat el que necessites? Contacta amb Suport .
Per a qualsevol altre aclariment us podeu posar en contacte amb el Gabinet de suport tècnic i estudis al telèfon 938 573 636, o a l’adreça electrònica: espaianalisiop_presidencia@gencat.cat.
Per descarregar-vos el formulari de sol·licitud i els documents annexos (pressupost i projecte), heu d’anar a Tràmits, Catàleg de tràmits, Departament de la Presidència, “PRE – Recompte personal administració local 2025”.