- Administració oberta
- Congrés Govern Digital
Congrés Govern Digital: l’espai de connexió estratègica entre l’administració i les empreses
El proper 27 de setembre s’iniciarà la setena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzada per la Fundació UdG, la Diputació de Girona i el Consorci AOC.
El pròxim 28 de maig, a les 18 hores, realitzarem una sessió informativa sobre el postgrau, on parlarem sobre:
La xerrada es realitzarà a través de videoconferència. Podeu consultar aquí la presentació utilitzada durant la sessió de presentació.
Postgrau: edició presencial i en línia
La Fundació UdG, la Diputació de Girona i el Consorci AOC, organitzen el Postgrau en Administració Electrònica i Govern Obert, que aquest curs 2024-2025, arrencarà la seva setena edició.
Aquesta edició combinarà la presencialitat amb les classes en línia, per tal de poder fer-lo extensiu al màxim nombre de treballadors públics. Les classes en línia, que seran aproximadament un 66% del programa, seran els dimecres a la tarda i les presencials, intercalades amb les altres, en cap de setmana (divendres tarda i dissabte matí).
El Postgrau té com a objectiu capacitar als treballadors del món local en els àmbits de l’administració electrònica i el govern obert per millorar la qualitat de les administracions locals.
El Postgrau s’adreça a:
La matrícula per inscriure’s al Postgrau s’obrirà el pròxim 3 de juny. Podeu obtenir més informació del Postgrau al seu web informatiu.