- Tramitació electrònica
Representa: què passa si no s’accepta una representació pendent dins de termini?
El servei Representa, si en la realització de la representació s’informa de les dades de contacte i s’autoritza l’enviament de comunicacions, envia un avís cada cop que hi ha canvi d’estat en la representació. Fins ara, Representa només enviava avisos per correu-e, però ara també serà possible informar del número de telèfon mòbil i s’enviarà un avís per SMS al telèfon indicat.
D’aquesta manera, doncs, serà possible informar de l’adreça de correu-e, del telèfon o d’ambdues dades de contacte i en funció de les dades informades s’enviarà un correu-e, un SMS o tots dos, cada cop que hi hagi un canvi d’estat, al poderdant (qui atorga els poders) i al representant (qui rep els poders).
Quan es dona l’alta d’una representació es poden indicar les dades de contacte, però en qualsevol moment, es poden modificar, des del portal de ciutadania, des de l’opció Modifica les dades o bé, acudint a una oficina d’atenció a l’usuari, des del portal de l’empleat públic.
Quins avisos envia el Representa?
El servei Representa envia un avís cada cop que hi ha un canvi d’estat i es produeix:
Així mateix, també s’envia un recordatori quan una representació caducarà (1 mes abans, 1 setmana abans i el dia de la caducitat) i un recordatori quan una representació està en pendent d’acceptació (1 setmana després i 1 mes després).
Podeu obtenir més informació i els models dels avisos al nostre portal de suport: Avisos del Representa ()