- Factura electrònica
Actualització important en el servei e-FACT de factura electrònica
A partir del 7 d’agost, els proveïdors que necessitin enviar factures a l’AAPP catalana podran validar les seves factures, abans d’enviar-les, des del portal d’eFACT.
Aquesta nova funcionalitat permet als proveïdors assegurar-se que les seves factures compleixen amb tots els requisits abans d’enviar-les, millorant així l’eficiència i reduint el risc d’errors. Amb aquesta actualització, els proveïdors podran:
El procés és molt senzill i intuïtiu. Només cal accedir al Portal de Lliurament de Factures del servei eFACT i seguir els passos indicats per validar la factura.
Per qualsevol dubte o problema tècnic, podeu contactar amb el Suport del Consorci AOC.
També podeu trobar informació detallada sobre els codis de rebuig tècnic i les validacions ministerials de l’annex II de la Orden HAP/1650/2015.
Estem segurs que aquesta nova funcionalitat us proporcionarà una experiència de facturació electrònica més eficient i segura. Us animem a provar-la i a aprofitar tots els seus avantatges.