- Administració oberta
Es posa en marxa l’Observatori de l’Administració Digital de la Generalitat de Catalunya
El pròxim 27 de setembre s’inicia la setena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Programa
El programa consta de vuit assignatures:
Format híbrid
El Postgrau repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia (66% de les sessions) amb les presencials a Girona (33%) per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia es realitzaran els dimecres a la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials es realitzaran distribuïdes en 8 caps de setmana durant tot el curs (divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores).
Raons per fer el curs
Sessió informativa
El passat 28 de maig, a les 18 hores, vam realitzar una sessió informativa sobre el postgrau, on es va parlar sobre:
Podeu consultar la presentació realitzada durant la sessió: Presentació sessió informativa 7a edició.
Matrícula
La matrícula per inscriure’s al Postgrau s’obrirà el pròxim 3 de juny. Podeu obtenir més informació del Postgrau al seu web informatiu.