- Administració oberta
- Congrés Govern Digital
Congrés Govern Digital: l’espai de connexió estratègica entre l’administració i les empreses
L’AOC, la Diputació de Lleida i esPublico han celebrat les darreres setmanes sessions de treball sobre el projecte d’implantació del gestor d’expedients a diversos municipis de Lleida. El Consell Comarcal Del Pallars Jussà, el Consell Comarcal de La Segarra, el Consell Comarcal del Pla D’Urgell i els consell comarcal de l’Alta Ribagorça i l’Aran han acollit aquestes jornades en què ha assistit el personal que treballa en ajuntaments de la comarca lleidatana i que ja són usuaris de la solució de Gestor d’Expedients Gestiona-esPublico.
A les sessions de treball s’han exposat les línies generals del projecte d’implantació del gestor d’expedients a Lleida, s’ha explicat el model d’integració i d’ús d’eines i serveis AOC que cal sol·licitar i s’han actualitzat els coneixements sobre les funcionalitats del gestor d’expedients.
En les properes setmanes es realitzarà l’última de les sessions a la Comarca del Segrià. Aquestes formacions presencials es complementaran amb Webinars i d’altres formacions en remot que permetran que els treballadors i treballadores públiques que participen al projecte puguin seguir formant-se davant els reptes que planteja la implantació d’aquest nou gestor.