- Notificació electrònica
El servei e-NOTUM finalitza la seva migració cap al núvol d’AWS
El nou portal, més usable i accessible, dissenyat i concebut des del punt de vista de la ciutadania, tot i ser un portal únic per a tots els usuaris del servei, permetrà l’adaptació de la seva interfície als colors corporatius de l’ens usuari del servei i personalitzar el peu dels correus de posada a disposició.
El portal, que es publicarà el proper 28 de febrer, presenta com a principal millora el fet que es tracta d’una única bústia de notificacions i, per tant, una persona, un cop logada, hi trobarà totes les notificacions que qualsevol ens emissor, usuari d’e-NOTUM, li hagin fet arribar. Aquesta bústia, però, tot i ser única, contindrà el logo i els colors corporatius de l’ens des del qual s’hagi accedit (ja sigui des de la seva seu-e o bé, des de l’avís de posada a disposició).
En aquest sentit, s’ha realitzat una revisió dels avisos de posada a disposició que s’envien (correu-e i SMS) per adaptar-ne el text, les dades i el to de veu, al concepte de comunicació clara i homogeneïtzar-los amb el portal. Per aquest motiu, aquests no podran personalitzar-se més enllà del seu peu. (Desapareixeran doncs les plantilles personalitzades que alguns ens utilitzaven).
En aquest sentit, des del portal de l’empleat a EACAT, amb el rol de Gestor, si s’accedeix a l’apartat Configuració > Organisme > Configuració de l’ens, es podrà:
Podeu trobar més informació de l’operativa a: Configuració e-NOTUM.
En relació amb el logo que apareixerà a cada portal, s’agafa el logo que consta a EACAT i, per tant, si un ens desitja canviar-lo, caldrà que ho faci accedint a EACAT: Modificar logo
El servei e-NOTUM està en producció des de fa més de 12 anys i la seva versió del portal de ciutadania, on ciutadania i empreses poden consultar les notificacions, havia anat incorporant petits canvis i millores, adaptant-se a les necessitats i peticions dels usuaris. Ara, però, s’ha realitzat una revisió integral del portal per fer-lo més usable i accessible, amb un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania i amb una gran millora com és la transició cap a un únic portal.