En el que portem d’any fins al mes de maig, les Àrees bàsiques de Serveis socials han fet 103.000 consultes de dades de les persones usuàries a través dels serveis de Via Oberta integrats a l’Hèstia.
La consulta de les dades estrictament necessàries faciliten que els serveis socials duguin a terme les seves funcions consultant-les directament a l’organisme cedent de les mateixes (sense necessitat de molestar al ciutadà, però sempre amb el seu consentiment), facilitant així l’acompanyament de les persones en les seves diverses casuístiques, tot estalviant tasques burocràtiques i evitant errors de transcripció i pèrdua innecessària de temps a totes les parts.
Al llarg de tot 2023 es van realitzar més de 153.000 consultes a Via Oberta des de l’Hèstia, sent la consulta a les dades de Padró, al igual que al present 2024, la més utilitzada, cosa que demostra la seva utilitat a l’hora de donar d’alta les persones usuàries al programari.
Us recordem que podeu consultar en tot moment el consum de les dades Via Oberta que es fa des de la vostra ABSS, o des de qualsevol altra ABSS Hèstia de tot el territori, a través de l’informe “Consultes Via Oberta des de l’Hèstia”, inclòs en les “Estadístiques BI” del mòdul d’Explotació de l’aplicació, amb actualització setmanal de les dades.
Així mateix, us animem a que comproveu l’agilitat i l’eficiència que aporta als professionals dels equips de Serveis Socials Bàsics disposar d’aquestes consultes en el seu dia, tot facilitant-los l’accés.
Per a és informació sobre les consultes Via Oberta disponibles a l’Hèstia, adreceu-vos al nostre portal de suport específic del servei.