- Administració oberta
- Congrés Govern Digital
Congrés Govern Digital: l’espai de connexió estratègica entre l’administració i les empreses
El proper mes de setembre de 2023 s’iniciarà la sisena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzada per la Fundació UdG, la Diputació de Girona i el Consorci AOC.
El proper 25 de maig, a les 18 hores, realitzarem una sessió informativa sobre el postgrau, on parlarem sobre:
La xerrada es realitzarà a través de videoconferència. Per apuntar-vos cal emplenar el formulari d’inscripció.
Posteriorment us farem arribar l’enllaç a la sessió i la contrasenya d’accés.
Postgrau: edició presencial i en línia
La Fundació UdG, la Diputació de Girona i el Consorci AOC, organitzen el Postgrau en Administració Electrònica i Govern Obert, que aquest curs 2023-2024, arrencarà la seva sisena edició.
Aquesta edició, combinarà la presencialitat amb les classes en línia, per tal de poder fer-lo extensiu al màxim número de treballadors públics. Les classes en línia, que seran aproximadament un 66% del programa, seran els dimecres per la tarda i les presencials, intercalades amb les altres, en cap de setmana (divendres tarda i dissabte matí)
El Postgrau té com a objectiu capacitar als treballadors del món local en els àmbits de l’administració electrònica i el govern obert per millorar la qualitat de les administracions locals.
El Postgrau s’adreça a:
La matrícula per inscriure’s al Postgrau s’obrirà el proper 1 de juny. Properament publicarem més informació sobre la nova edició del Postgrau.