- Administració oberta
El nombre de persones que fan ús dels serveis digitals es quadruplica des de la pandèmia
El proper 29 de setembre s’inicia la sisena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Programa
El programa consta de vuit assignatures:
Format híbrid
El Postgrau, repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia (66% de les sessions) amb les presencials a Girona (33%) per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia es realitzaran els dimecres per la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials es realitzaran distribuides en 6 caps de setmana durant tot el curs, (divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores).
Raons per fer el curs
Matrícula
Podeu consultar els requisits de matrícula i la documentació a presentar al web del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.