- Administració oberta
L’AOC participa en la cimera mundial de governs digitals al Canadà
El proper 29 de setembre s’inicia la sisena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Programa
El programa consta de vuit assignatures:
Format híbrid
El Postgrau, repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia (66% de les sessions) amb les presencials a Girona (33%) per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia es realitzaran els dimecres per la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials es realitzaran distribuides en 6 caps de setmana durant tot el curs, (divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores).
Raons per fer el curs
Matrícula
Podeu consultar els requisits de matrícula i la documentació a presentar al web del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.