- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
Molts responsables d’entitats públiques de Catalunya es troben amb dificultats a l’hora de posar en funcionament, dins de la seva organització, el registre electrònic d’apoderaments en compliment del previst a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les Administracions públiques i el Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s’aprova el reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics, per aquest motiu, el Consell Comarcal del Maresme i el Consorci AOC organitzen una jornada de difusió del Representa al Maresme, el 15 de juny.
La jornada, dirigida principalment als Ajuntaments i Consells Comarcals de la província de Barcelona (o propers a la comarca del Maresme) tindrà lloc a la Sala Cultural Maria Roser Carrau de Vilassar de Mar. L’objectiu principal de la sessió és explicar com funciona el servei, les seves possibilitats i presentar casos d’ús i exemples d’implantació a diferents organismes públics.
Què és el Representa?
Representa és un registre electrònic d’apoderaments comú que l’AOC posa a disposició de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, les Entitats locals de Catalunya i dels organismes públics i entitats de dret públic vinculats o dependents dels anteriors.
Aquest registre és compartit per a tots ells; és a dir, no es tracta d’un registre individual o independent, fet que comporta la corresponsabilitat en el tractament de les dades de caràcter personal que hi consten.
Podeu obtenir més informació sobre aquest servei i com sol·licitar-lo al web del servei.
Programa de la jornada
9:30h Recepció assistents
10:00h Benvinguda
Sra. Laura Ribot, Consellera d’Innovació i Noves Tecnologies del Consell Comarcal del Maresme
10:15h Presentació i funcionament del Servei Representa
Sra. Judith Aguas, Responsable del servei REPRESENTA del Consorci AOC
12:00h Casos pràctics dels Ajuntaments d’Alella i Sentmenat
Sra. Anna Bruy, Cap de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Alella
Sr. Rafael Ruiz, Responsable d’interoperabilitat i administració electrònica de l’Ajuntament de Sentmenat
Sra. Sara Anaya, Arxivera de l’Ajuntament de Sentmenat
12:30h Torn obert de paraula.
13:00h Fi de sessió
Inscripcions
Podeu inscriure-us a la jornada al següent formulari.