Durant les properes setmanes i fins a la posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública prevista per al 27 de febrer de 2023, es realitzaran una sèrie de sessions explicatives i formatives, relacionades amb les novetats implantades i els aspectes a tenir en compte de cara a la migració de les dades de la plataforma actual. Us detallem les diferents dates, contingut i manera d’inscripció a cadascuna d’elles:
- 31/01/2023: sessió adreçada a persones usuàries de la PSCP que informarà en detall sobre el Pla de migració de publicacions i les noves funcionalitats incorporades. Organitzada pel Departament d’Economia i Hisenda i que s’impartirà de manera compartida per a tots els àmbits d’implantació del servei. Es pot accedir a la inscripció a la sessió a través del formulari publicat a la web de Contractació Pública.
- Durant el mes de febrer es realitzaran 4 seminaris web al Campus AOC: sessions formatives en que es mostrarà el detall operatiu de les principals novetats. Consulteu les dates i inscriviu-vos a través del Campus. El mateix contingut s’explicarà a cadascuna de les 4 sessions, per la qual cosa, només és necessària l’assistència a una d’elles.
- 13/02/2023: sessió específica per a consells comarcals i diputacions de detall operatiu de les principal novetats, adreçada exclusivament als tècnics de consells comarcals i diputacions que presten suport i assessorament als municipis en serveis d’administració digital, i que es difondrà a través de les Comunitats de dinamitzadors del Consorci AOC (els consells comarcals i diputacions que tinguin oportunitat d’assistir a aquesta sessió, no hauran d’assistir als webinars del febrer esmentats anteriorment).