- Factura electrònica
Actualització important en el servei e-FACT de factura electrònica
El dimecres 25 d’octubre s’implementa una nova funcionalitat al servei e.FACT que permetrà que cada organisme receptor de factures gestioni els codis DIR3 que apareixen a la Bústia de lliurament e.FACT.
Els codis DIR3 es defineixen al Directori Comú d’Unitats orgàniques i Oficines del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques. En aquest espai és on les entitats defineixen la seva organització, que pot ser molt bàsica (quan només s’estableix un únic nivell de codi DIR3), o més complexa (quan l’entitat identifica tota la seva organització en un conjunt de codis DIR3).
A partir del dia 25 d’octubre, a través d’e.FACT es podran afegir a la Bústia e.FACT els codis DIR3 de cada ens, per tal que els proveïdors els puguin consultar i informar a les factures.
Els codis DIR3 que podràs utilitzar a e.FACT són els que estan definits al Directori Comú. Només caldrà afegir-los a la Bústia de lliurament mitjançant la nova opció “Crear DIR3” que estarà disponible a EACAT/Aplicacions/e.FACT. Si els codis no estan definits al Directori Comú, caldrà donar-los d’alta seguint els passos de la FAQ que conté les indicacions sobre l’alta a DIR3.
Tant aviat com la nova funcionalitat estigui disponible podràs consultar-ne els detalls al Portal de suport e.FACT Administracions.