- Administració oberta
- Factura electrònica
L’administració local paga als proveïdors 27 dies abans que el sector privat
El dimecres 25 d’octubre s’implementa una nova funcionalitat al servei e.FACT que permetrà que cada organisme receptor de factures gestioni els codis DIR3 que apareixen a la Bústia de lliurament e.FACT.
Els codis DIR3 es defineixen al Directori Comú d’Unitats orgàniques i Oficines del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques. En aquest espai és on les entitats defineixen la seva organització, que pot ser molt bàsica (quan només s’estableix un únic nivell de codi DIR3), o més complexa (quan l’entitat identifica tota la seva organització en un conjunt de codis DIR3).
A partir del dia 25 d’octubre, a través d’e.FACT es podran afegir a la Bústia e.FACT els codis DIR3 de cada ens, per tal que els proveïdors els puguin consultar i informar a les factures.
Els codis DIR3 que podràs utilitzar a e.FACT són els que estan definits al Directori Comú. Només caldrà afegir-los a la Bústia de lliurament mitjançant la nova opció “Crear DIR3” que estarà disponible a EACAT/Aplicacions/e.FACT. Si els codis no estan definits al Directori Comú, caldrà donar-los d’alta seguint els passos de la FAQ que conté les indicacions sobre l’alta a DIR3.
Tant aviat com la nova funcionalitat estigui disponible podràs consultar-ne els detalls al Portal de suport e.FACT Administracions.