- Administració oberta
- Congrés Govern Digital
Congrés Govern Digital: l’espai de connexió estratègica entre l’administració i les empreses
El passat 25 de maig es va celebrar la sessió informativa de la sisena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzada per la Fundació UdG, la Diputació de Girona i el Consorci AOC, que s’iniciarà a finals de setembre.
A la sessió es van comentar els següents aspectes:
Podeu recuperar la presentació de la xerrada
Un postgrau professionalitzador
El Postgrau té com a objectiu capacitar als treballadors del món local en els àmbits de l’administració electrònica i el govern obert per millorar la qualitat de les administracions locals.
Aquesta edició combinarà la presencialitat amb les classes en línia, per tal de poder fer-lo extensiu al màxim número de treballadors públics. Les sessions en línia seran els dimecres per la tarda (66% del total) i les presencials (33%), intercalades amb les altres, en cap de setmana (divendres tarda i dissabte matí)
El Postgrau s’adreça a:
La matrícula per inscriure’s al Postgrau s’obrirà el proper 1 de juny.