- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
Després de quasi 4 anys de funcionament del portal de ciutadania del servei Representa, s’havien detectat tota una sèrie de problemàtiques de comprensió del funcionament del servei per part dels seus usuaris, i després d’un anàlisi acurat, s’han implementat tot un seguit de canvis a nivell de pantalla per millorar-ne la comprensió i fer-lo més usable.
Les dades
A través de les enquestes de satisfacció recollides, les millores proposades a millorem.aoc.cat, les dades d’ús del servei , les incidències rebudes al CAU i entrevistes personals realitzades a un grup de ciutadans i empreses usuàries, va arribar-se a la conclusió que el portal tenia tot una sèrie de problemàtiques relacionades amb la comprensió de la seva nomenclatura i funcionament per part dels seus usuaris, com ara:
A partir del seu anàlisi i de les diferents opcions per esmenar-ho, es va decidir planificar tota una sèrie de millores al portal, distribuides en tres fases:
Les millores
En aquest sentit, ara mateix, s’han realitzat les millores de la 1a fase que serien canvis a la interfície del portal de ciutadania per fer-la més usable i comprensible.
Aquestes millores es troben ja a pre-producció i pujaran a producció el proper dimecres 26 de juliol. Us les relacionem tot seguit: