- Administració oberta
L’AOC participa en la cimera mundial de governs digitals al Canadà
Les persones usuàries del Centre d’Atenció a l’Usuari de l’AOC (CAU) es mostren molt satisfetes amb el servei de suport prestat. A continuació exposem els punts clau que fan que aquest servei obtingui una excel·lent valoració.
Abans de la pandèmia, el CAU va fer el salt a una centraleta cloud. Això va afavorir una descentralització física dels agents i la incorporació de noves funcionalitats com:
El CAU compta amb un equip d’agents especialitzats amb coneixements específics dels serveis AOC i experiència dilatada en atenció per tal d’oferir una resposta eficient, ràpida i concisa.
Disposeu d’una especialització avançada en els serveis amb més volum de tiquets mensuals: l’idCAT Certificat, l’idCAT Mòbil, T-CAT, Hèstia i e-Contractació.
Quan algú truca al CAU pot seleccionar l’opció més adequada segons la qüestió o bé indicar breument el motiu de la consulta per tal d’adreçar-la al grup d’agents adequat.
Fa un any, vam canviar a una eina d’etiquetatge més potent amb interconnectivitat de manera nativa amb diverses aplicacions del mercat.
Destaquem:
Fa uns mesos, va néixer l’Oficina de qualitat enfocada en analitzar des de l’A a la Z cada servei de l’AOC, detectar patrons i punts febles per millorar-los. L’objectiu principal és fer els serveis de l’AOC més fàcils, útils i intuïtius.
Entre moltes de les tasques, destaquem la revisió constant de les idees obertes al Millorem AOC (UserVoice) i la revisió de les FAQ’s més visitades i pitjor valorades.
El CAU està present a Twitter. Des d’aquesta xarxa, us donem suport a través del compte general de suport (@Suport_AOC) i un específic per l’idCAT Certificat (@_idCAT) i, a més a més, us compartim consells, formació i píndoles dels serveis AOC.
Recordeu que podeu enviar-nos un missatge directe, mencionar-nos, fer-nos una pregunta i des del CAU us respondrem.
El compte de Suport a Twitter té 700 seguidors i us animem a unir-vos a @Suport_AOC.
El CAU de l’AOC ha estat certificat amb la norma internacional ISO 18.295 que reconeix els centres de suport que compleixen uns determinats requisits de qualitat i que persegueixen millorar de manera constant l’experiència de la persona usuària i l’eficiència del servei.