- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
El servei Representa, com a registre electrònic d’apoderaments, permet articular l’acció dels representants en el sí de la pràctica administrativa. D’aquesta manera, permet consultar si una persona és representant d’una altra en un tràmit concret, en un ens determinat, en una data concreta, per una acció específica: la consulta, la tramitació o bé la recepció de notificacions.
Aquesta consulta, realitzada a través del portal d’empleat públic a la pestanya “Verificació” o bé, via integració permet la descàrrega d’una evidència, en format pdf i en format xml, per tal d’adjuntar-lo a l’expedient administratiu (si és necessari). És el que es coneix al servei com a “Justificant de validació”.
Trobareu el detall a la FAQ Com puc fer consultes de representacions? , disponible al Portal de suport de Representa.
A banda d’aquesta consulta específica, el servei Representa també permet:
Podeu consultar el detall de tots aquests informes i com obtenir-los a Com puc fer consultes de representacions? , disponible al Portal de suport de Representa.