- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
El servei Representa amplia el seu catàleg de tràmits estàndard afegint diversos tràmits de l’àmbit del padró d’habitants, per tal d’habilitar la pràctica administrativa en nom de tercers en aquest camp.
Segons la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la que es dicten instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal, és possible la delegació en representants de l’actuació en el Padró (art.1.7 i art. 2 2.2.6 i altres). Per aquest motiu, des del Consorci AOC s’ha actualitzat el catàleg estàndard amb els tràmits de Padró susceptibles de ser realitzats per representants.
En aquest sentit, s’han afegit les següent famílies i tràmits:
Famílies:
0196. | Padró d’habitants |
0197. | Modificació del padró d’habitants |
Tràmits:
2663 | Fulls d’inscripció familiar del padró municipal d’habitants |
2675 | Declaracions d’alta del padró municipal d’habitants |
2676 | Declaracions de baixa del padró municipal d’habitants |
2677 | Declaracions de canvi de característiques personals |
2678 | Declaracions de canvi de domicili del padró municipal d’habitants |
3126 | Modificacions del padró d’habitants |
El servei Representa permet als ens utilitzar un catàleg estàndard o bé un catàleg propi. El catàleg estàndard que el Consorci AOC posa a disposició de tots els ens, s’ha creat a partir del catàleg que podràs trobar al Model de quadre de classificació d’ajuntaments i consells comarcals (QdCAC), identificant els tràmits representables, i el manteniment es realitza per part de l’AOC. Podeu trobar la versió completa del catàleg a la FAQ Com puc gestionar el catàleg de tràmits?