- Administració oberta
L’AOC participa en la cimera mundial de governs digitals al Canadà
El proper 30 de setembre s’inicia la cinquena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb més d’una seixantena de professors de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Format híbrid
El Postgrau, repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia amb les presencials a Girona per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia (66% del programa) es faran els dimecres per la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials (33% del programa), es realitzaran divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores, que són aproximadament uns sis caps de setmana durant tot el curs.
Destinataris
El Postgrau està adreçat a:
Matrícula
Podeu consultar els requisits de matrícula i la documentació a presentar al web del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.