- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
Amb l’antiga solució e-TRAM sovint es donava el cas de tràmits que es registraven, però no arribaven a entrar a e-TRAM. El motiu era que durant la tramitació s’havia produït un error i el ciutadà no podia considerar el tràmit com a presentat, però ja s’havia fet l’apunt de registre. No obstant això, aquesta casuística s’havia de revisar cas per cas per comprovar que efectivament el tràmit havia donat error al ciutadà.
Amb e-TRAM 2.0 es resol aquesta qüestió, de manera que cada organisme serà autònom per verificar si el tràmit ha finalitzat correctament. S’ha habilitat un URL en la que es poden consultar tots els tràmits rebuts durant els darrers 30 dies. Teniu disponible tota la informació a la FAQ Com podem comprovar si un tràmit s’ha rebut correctament?