- Contractació electrònica
Darrer avís: el 07/10/2024 es discontinua el servei d’integració de PSCP 1
Informant l’activitat contractual del vostre ens al Registre Públic de Contractes de la Generalitat de Catalunya, doneu compliment a l’obligació establerta en l’article 346 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del Sector Públic (LCSP), relativa a la comunicació de Contractes al Registre de Contractes del Sector Públic, atès que és des d’aquesta eina, gestionada per la mencionada Secretaria Tècnica i implantada pel Consorci AOC a les entitats locals i a les universitats catalanes, que s’envia la informació al Registre Públic de Contractes del Sector Públic del Ministeri d’Hisenda.
Mitjançant la incorporació, per part vostra d’aquesta informació al RPC, s’efectua també la
tramesa corresponent a la Sindicatura de Comptes.
Des del Consorci AOC us volem recordar, en aquest sentit, l’obligació d’ús d’aquest servei també per la tramesa de les situacions contractuals (modificacions, pròrrogues i liquidacions).
Per a facilitar aquesta tasca us posem a disposició contingut específic de suport per realitzar aquestes accions al RPC: