- Administració oberta
- Serveis a la ciutadania
- Seu i Tauler electrònic
- Tramitació electrònica
Les opinions de les persones usuàries impulsen el nou disseny de “El meu espai”
Cada ens pot decidir si el catàleg de tràmits a utilitzar al Representa és el catàleg estàndard, proposat per l’AOC, o bé, prefereix utilitzar un catàleg propi. La tria de la modalitat de catàleg a utilitzar es realitza en el moment de sol·licitar el servei, tot i que pot modificar-se a posteriori, tot realitzant una sol·licitud de modificació del servei via EACAT.
Quin és el catàleg estàndard de Representa?
El Consorci AOC posa a disposició de tots els ens el catàleg de tràmits que trobaràs a FitxerCataleg.xls, per al Representa. Aquest catàleg de tràmits s’ha creat a partir del catàleg que podràs trobar al Model de quadre de classificació d’ajuntaments i consells comarcals (QdCAC), incorporant els tràmits representables.
En cap cas, l’ens no pot modificar el catàleg cedit per l’AOC.
Com canvio de modalitat de catàleg de tràmits?
Cal fer-nos arribar a través de l’EACAT la sol·licitud d’alta o modificació del servei, tot indicant que:
En el cas que el canvi sigui de catàleg estàndard a catàleg propi, un cop se us comuniqui que la modificació ja ha estat realitzada, caldrà que configureu el vostre catàleg de tràmits.
Com afegim una família al catàleg de tràmits?
Si tenim catàleg propi, podem afegir una família al catàleg.
Cliquem sobre el botó “Afegeix família” i accedim a la pantalla per a donar d’alta una nova família. Els camps Codi intern i Denominació són camps obligatoris. Al camp Codi intern és per a identificar amb un codi la família i el camp Denominació és per a posar nom a la nova família.
Un cop informats els 2 camps, cliquem a “Desar” per guardar la nova família al catàleg propi de l’ens.
Com afegim una tràmit al catàleg de tràmits?
Si tenim catàleg propi, podem afegir un nou tràmit a una família del catàleg. Cliquem sobre el botó “Afegeix tràmit” i accedim a la pantalla per a donar d’alta una nova família:
Els camps Família, Codi intern i Denominació són camps obligatoris.
Primer, cal seleccionar a quina família volem incorporar el tràmit que volem donar d’alta. El camp Codi intern és per a identificar amb un codi intern el tràmit i el camp Denominació és per a posar nom al nou tràmit. El camp Descripció permet incorporar informació del tràmit.
Un cop informats els camps, cliquem a “Desar” per a guardar el nou tràmit al catàleg propi de l’ens.
Com afegim tot el catàleg de tràmits de cop o un conjunt de famílies i tràmits addicionals?
Si tenim catàleg propi, podem afegir famílies i tràmits mitjançant un fitxer en format CSV.
Cliquem sobre el botó “Carregar fitxer CSV” i accedim a la pantalla per a carregar famílies i tràmits des d’un fitxer de tipus .CSV i amb un format específic.
Caldrà incorporar 2 fitxers:
Un cop s’han incorporat els 2 fitxers, cliquem a “Confirmar” per tal que el Representa incorpori al catàleg de tràmits, les famílies i els tràmits que hi ha als fitxers.
Si voleu més informació sobre com configurar el catàleg de tràmits, podeu revisar la següent FAQ del portal de suport: https://suport-representa.aoc.cat/hc/ca/articles/4417809783697-Com-puc-gestionar-el-cat%C3%A0leg-de-tr%C3%A0mits-