- Administració oberta
L’AOC participa en la cimera mundial de governs digitals al Canadà
El proper setembre s’inicia la quarta edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, l’EAPC i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb més d’una seixantena de professors de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions locals de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració local.
Format híbrid i nou horari
El Postgrau, repetirà el format híbrid de la tercera edició, combinant les classes en línia amb les presencials a Girona per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, la nova edició contempla la major part de les classes entre setmana; les classes en línia (66% del programa) es faran els dimecres per la tarda de setembre a juny i les classes presencials (33% del programa), es realitzaran divendres tarda i dissabte al matí, que són uns sis caps de setmana durant tot el curs.
Destinataris
El Postgrau està adreçat a:
Matrícula
L’obertura de la matrícula serà el dimarts dia 1 de juny. Podeu obtenir més informació al web del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.