- Factura electrònica
Actualització important en el servei e-FACT de factura electrònica
La llei de 25/2013, de 27 de setembre d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures, estableix que tots els proveïdors de béns i serveis podran emetre factura electrònica a les Administracions Públiques a partir del 15/gener/2015, essent obligatori per a determinats subjectes, així com la seva presentació a través del punt d’entrada corresponent. A tal efecte, l’Acord de Govern 151/2014, d’11 de novembre, declarava el servei d’e.FACT, Punt General d’entrada de factures electròniques de Catalunya (PGEf).
Per poder dinamitzar l’ús correcte dels Punt General d’Entrada de Factura, la gestió de la qualitat del servei i donar compliment a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’Impuls de la factura electrònica, s’ha dut a terme l’anàlisi de les factures rebudes durant el 2020, concretament sobre:
L’anàlisi realitzat ha pres en consideració l’àmbit d’actuació de les entitats
Així com la naturalesa del registre administratiu
En el decurs de les properes setmanes us anirem informant dels resultats i de les conclusions de l’anàlisi realitzat.