![](https://www.aoc.cat/wp-content/uploads/2017/03/eines-1.jpg)
Us informem que a causa de tasques de manteniment tècnic, el servei d’eNOTUM no estarà disponibles al portal ciutadà, a l’entorn de gestió de l’empleat públic (EACAT) i tampoc a través de serveis web en el següents intervals:
- Entre les 00:00 hores del dia 19/08/2017 i les 23:59 hores del dia 20/08/2017.
- Entre les 18:00 hores del dia 25/08/2017 i les 07:00 hores del dia 28/08/2017.
Us suggerim que, amb l’antelació que considereu oportuna i durant l’afectació, aviseu d’aquesta aturada tècnica al vostre web corporatiu en termes semblants.
A nivell ciutadà, quinze dies abans de la primera aturada, apareixerà una finestra amb un missatge de manera automàtica en accedir-se a qualsevol pàgina de l’eNOTUM, que un cop tancada per l’usuari no tornarà a aparèixer. Aquest mateix missatge també l’incorporarem de la mateixa manera a l’entorn de l’empleat públic (EACAT).
![](https://www.aoc.cat/wp-content/uploads/2017/07/aturada-1.png)
S’informa, així mateix, que les notificacions electròniques que no puguin ser accedides pel ciutadà, s’ampliarà el seu termini d’accés en funció de l’aturada programada, de manera que les notificacions afectades:
- Entre les 00:00 hores del dia 19/08/2017 i les 23:59 hores del dia 20/08/2017.
- Totes les notificacions que no puguin ser accedides durant aquesta aturada, el seu termini d’accés s’ampliarà 2 dies més
- Entre les 18:00 hores del dia 25/08/2017 i les 07:00 hores del dia 28/08/2017.
- Totes les notificacions que no puguin ser accedides durant aquesta aturada, el seu termini d’accés s’ampliarà 4 dies més (des del dia 25 fins al 28, ambdós inclosos)
Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, o sobre les notificacions que s’han vist afectades per a aquesta aturada, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport – eNOTUM.