El proper 20 de juliol, s’implementaran algunes millores i correctius al Servei Seu-e 2.0 i Transparència:
- Visualitzacions gràfiques d’ítems destacats:
- Pressupost (visió econòmica)
- Pressupost detallat per programes
- Liquidacions
- Endeutament
- Termini mig de pagament
- Càrrecs electes
- Traducció al castellà de tots els elements del portal
- Millora de la visualització del quadre de classificació documental
- Millores a la Seu-e:
- Incorporació cercador Google Search
- Ordenació dels tràmits destacats a la pàgina d’inici
- Possibilitat d’implementació de la Seu-e extesa
- Repensament ítem “Tauler d’edictes i anuncis”: redireccionament al Tauler Electrònic
- Correcció de la descripció ciutadana dels ítems
- “Càrrecs electes”
- “Actes objecte de revisió en via administrativa”
- “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitats dels empleats públics”
- “Agenda d’activitats”
- “Grups municipals”
- Creació d’ítems nous*
- “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitats dels alts càrrecs”
- Publicació de pressupost detallat per programes a l’ítem “Pressupost”
- Modificació d’apartat de l’ítem “Personal adscrit pels concessionaris i retribucions”
- Modificació del nom d’alguns ítems
- “Reglament de participació ciutadana” > “Normativa, reglaments i directrius de participació ciutadana”
- “Grups polítics” > “Grups municipals”
- “Resum del pressupost” > “Pressupost”
- Incorporació de la descripció ciutadana dels ítems pendents
- Eliminació dels ítems:
- “Atenció al client dels contractes de gestió de serveis públics”
- “Pressupost detallat”
- Implementació automàtica i formulari dels ítems
- “Consultes més freqüents sobre contractació”
- “Convenis urbanístics”
- “Cost efectiu dels serveis”
- “Criteris interpretatius de contractació”
- “Directori d’associacions i entitats”
- “Registre d’empreses classificades”
- “Registre de licitadors”
- Implementació del formulari dels ítems
- “Memòries i documents de projectes normatius en curs”
- “Agenda i activitats de les associacions”
- “Alliberats sindicals”
- “Avaluacions de les polítiques públiques.”
- “Calendari de conservació i règim d’accés documental”
- “Codi de conducta dels grups d’interès”
- “Consultes més freqüents rebudes pels ciutadans o organitzacions”
- “Directives, instruccions, circulars i respostes a consultes sobre les normes”
- “Estudis d’impacte ambiental i paisatgístic”
- “Incidències de serveis “
- “Incidències de trànsit”
- “Informació de l’execució dels convenis”
- “Instruments de descripció documental”
- “Llistes de personal per cada procés de formació i/o promoció”
- “Opinions i propostes dels grups polítics”
- “Organigrama de l’ens”
- “Processos participatius en tràmit”
- “Quadre de classificació documental”
- “Registre d’eliminació de documents”
- “Reglament de Participació ciutadana”
- “Resolucions de recursos, actes de desistiment, renúncia i resolució de contractes”
- “Resolucions relatives a les declaracions d’activitats, patrimonials i d’interessos dels alts càrrecs”
- “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitat dels empleats públics”
- “Responsable de comunicació/premsa”
- “Xarxes socials”
- “Avaluació de l’aplicació de les normes”
- Correccions de funcionalitats:
- Millora de la visualització dels arxius adjunts als ítems
- Correcció de diversos errors ortogràfics en els títols i textos
Els canvis es realitzaràn el proper dimecres 20 de juliol entre les 14 i les 18 hores. Si necessiteu més informació, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Transparència.
*Nota: els nous ítems es publiquen com a “no visibles”. Cada ens haurà d’accedir al portal, revisar, completar i posar-ho en mode visible.