- Administració oberta
- Govern obert
- Tramitació electrònica
El llenguatge planer i la comunicació clara als serveis digitals que ofereix l’AOC: els casos del portal de transparència i l’e-TRAM
Tal i com vam publicar el passat mes de febrer, el Consorci AOC està treballant en l’adaptació de l’accés dels seus productes i serveis via mòbil, sobretot aquelles en les que accedeix la ciutadania, com per exemple, el servei e-NOTUM.
Avui es posa a disposició de ciutadans i empreses el nou entorn adaptat a dispositius mòbils d’e-NOTUM, des d’on es podran gestionar les notificacions electròniques.
En una primera fase pilot, quan s’accedeix a l’actual entorn de ciutadà d’e-NOTUM, apareix un missatge on s’informa que ja està disponible la nova versió web adaptada, juntament amb un enllaç per accedir-hi.
Amb la implantació d’aquest entorn web “responsive”, el Consorci AOC dóna un pas endavant per adaptar les seves plataformes a les necessitats dels usuaris, per tal que els seus serveis siguin accessibles des de diferents dispositius.