- Contractació electrònica
Modificació de plantilla de menors a la PSCP i altres informacions sobre la integració amb el RPC
D’acord amb el Decret 221/2013, de 3 de setembre, pel qual es regula el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic i s’aprova la seva organització i el seu funcionament, un cop publicats els nomenaments dels seus membres, s’ha constituït el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Per tant, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria segona del mateix Decret, els procediments en curs davant l’Òrgan Administratiu de Recursos Contractuals de Catalunya “han d’adaptar la seva tramitació a les disposicions d’aquest Decret a partir de la constitució del Tribunal i seran vàlids tots els tràmits realitzats fins a aquell moment”.
Àmbit d’actuació
El Tribunal exerceix les seves funcions en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, de les entitats i els organismes que formen part del seu sector públic que tenen la consideració de poders adjudicadors i, en el seu cas, de les administracions locals integrades en el seu territori i de les entitats i els organismes de l’Administració local que tenen la consideració de poders adjudicadors.
El Tribunal té competència material sobre els actes següents: