- Administració oberta
- Congrés Govern Digital
Congrés Govern Digital: l’espai de connexió estratègica entre l’administració i les empreses
Donant compliment a la Llei 11/2007, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, les comarques de l’ Alt Urgell, Conca de Barberà, Garrigues, Garrotxa, Montsià, Pallars Jussà, Pla d’Urgell, Ribera d’Ebre i Terra Alta han aconseguit situar-se entre les primeres de tota Catalunya en disposar del servei e-TRAM per a tots els seus municipis.
Els ciutadans dels 154 municipis que inclouen aquestes comarques podran, des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, accedir a la informació sobre els tràmits del seu ajuntament, iniciar i formalitzar qualsevol sol·licitud i consultar l’estat i el contingut del seus tràmits.
Aquesta fita s’ha aconseguit gràcies al suport dels consells comarcals amb els que el Consorci AOC ha formalitzat un conveni de col·laboració.
A més, tots aquests consells comarcals també s’han adherit a l’e-TRAC, el mòdul de gestió especialment pensat per als consells comarcals.
Cal destacar que, en funció del tràmit que es vulgui realitzar, caldrà fer ús d’un certificat digital, com l’idCAT que emet l’Agència Catalana de Certificació.
En aquests moments, a Catalunya hi ha (PDF;22KB) i (PDF;10KB).