- Administració oberta
El nombre de persones que fan ús dels serveis digitals es quadruplica des de la pandèmia
Amb l’objectiu d’impulsar l’avenç de l’administració electrònica als ens locals catalans, pel que fa a la promoció de la interoperabilitat dels sistemes d’informació i a la participació en la creació i la prestació de serveis comuns, el dimecres 18 de maig s’ha signat a la seu del Departament de Governació i Relacions Institucionals el Conveni de Col·laboració entre el Consorci AOC i el Consell de Col·legis de secretaris, interventors i tresorers d’administració local de Catalunya.
Aquest Conveni, signat per Joana Ortega, vicepresidenta del Govern i presidenta del Consorci AOC, i Maria Petra Sáiz, presidenta del Consell de Col·legis de secretaris, interventors i tresorers d’administració local de Catalunya, estableix un marc de col·laboració entre ambdues institucions on es formalitza i reforça una relació que de forma natural ja es ve produint de fa temps, mitjançant la participació d’aquests professionals en la conceptualització, presa de requeriments i disseny dels serveis desenvolupats pel Consorci AOC; en el seu ús i explotació quan aquests ja es troben disponibles i, quan és necessari, en la proposta de millores així com en l’elaboració de material de suport a la seva implantació, com per exemple guies d’ús, models de documents, participació en jornades de difusió, etc.