- Administració oberta
El nombre de persones que fan ús dels serveis digitals es quadruplica des de la pandèmia
Amb aquest conveni, que encara no té data de signatura, es vol establir progressivament una xarxa d’espais comuns d’atenció a la ciutadania que permetrà la prestació de serveis integrats d’informació, orientació, atenció i tramitació sobre determinats aspectes de l’activitat administrativa.
Per assolir aquest model integrat, l’Administració de la Generalitat de Catalunya (AGC) i l’Administració General de l’Estat (AGE) es comprometen a col·laborar per implantar una xarxa d’espais comuns d’atenció a la ciutadania, ja siguin oficines d’atenció presencial (les anomenades oficines integrades), atenció telefònica, pàgines d’Internet (www.gencat.cat , www.ciudadano.es) i d’altres. A més, els ciutadans podran presentar, en els registres de les entitats locals que s’adhereixin al Conveni, les sol·licituds, escrits i comunicacions que vagin adreçades tant a l’AGC com a l’AGE. També es desenvoluparan mecanismes per, quan sigui possible, agregar i sindicar continguts de les pàgines d’Internet que depenguin de les dues administracions i, progressivament, es configurarà la prestació conjunta de serveis de gestió mitjançant la simplificació i integració dels tràmits i procediments administratius i la compatibilitat i interoperabilitat dels sistemes d’informació que els donin suport.
Notificacions