El proper 27 de setembre s’inicia la setena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
T’animem que t’apuntis a la sessió informativa del pròxim 17 de setembre a les 18 hores i resolguis els dubtes que puguis tenir al respecte sobre els següents aspectes:
- el públic objectiu
- el programa
- els docents
- les sortides professionals
- el calendari docent
- com matricular-se
- el procés de selecció
- el preu i descomptes per a treballadors públics
- la xarxa d’alumni
La sessió serà per videoconferència i podeu apuntar-vos-hi omplint el formulari d’inscripció.
Podeu obtenir més informació del Postgrau al seu web informatiu.