- Tramitació entre administracions
Publicades les subvencions per a l’execució d’obres de restauració i consolidació d’immobles de notable valor cultural
A partir del 4 de maig a les 14 h, l’accés al tràmit per enviar convenis i encàrrecs de gestió al Registre de Convenis de Col·laboració i Cooperació, actualment al catàleg de tràmits del Departament d’Acció Exterior i Govern Obert, es farà mitjançant el catàleg del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.
Recentment, es va produir un canvi d’adscripció de la Direcció General de Relacions Institucionals i amb el Parlament, de la qual depèn el Registre de Convenis de Col·laboració i Cooperació, al Departament de la Presidència.
Per aquest motiu i als efectes d’evitar confusions als ens locals en relació amb l’accés al servei de tramesa de convenis i encàrrecs de gestió al Registre de Convenis de Col·laboració i Cooperació, convé adscriure aquest tràmit al catàleg de serveis del Departament de la Presidència.
Per això, cal que finalitzeu els tràmits en estat esborrany o pendent de signatura abans de les 14 h del proper dimecres, 4 de maig, perquè en el procés de migració s’eliminaran tots els tràmits no finalitzats.