- Factura electrònica
Actualització important en el servei e-FACT de factura electrònica
Actualment quan un ens de l’administració catalana es dona d’alta a e.FACT, rep les factures que els seus proveïdors li envien a través de la bústia de lliurament e.FACT (o bé a través de sistemes integrats amb e.FACT).
Els proveïdors, però, també tenen l’opció d’enviar les factures a través del servei FACe, el Punt General d’Entrada de Factures electròniques de l’Administració General de l’Estat.
Per rebre a través d’e.FACT les factures que els proveïdors envien per FACe, (i tenir centralitzada la recepció de les factures en una mateixa eina), hi ha l’opció de modificar el Registre Comptable de Factures de FACe per tal que aquestes s’enviïn al RCF gestionat per l’AOC.
Per fer-ho, només cal seguir els passos de la FAQ Què cal fer per a rebre les factures de FACe a e.FACT?
Un cop fet aquest procés, FACe reenviarà les factures al HUB de d’e.FACT, des d’on es podran gestionar en funció de la modalitat e.FACT escollida per cada ens.