- Administració oberta
Sant Quirze del Vallès permet les consultes en línia de les meses electorals: DigiCanvis
El Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública ha posat en marxa el nou web d’Administració digital, que reuneix tota la informació sobre les línies d’actuació i els projectes que es duen a terme en l’àmbit de la transformació digital i la innovació a la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic.
El web també pretén difondre els beneficis de l’Administració digital i fomentar l’ús dels serveis públics digitals entre la ciutadania i les empreses.
El nou web té la voluntat de ser el canal de referència de l’Administració digital de la Generalitat. Alhora, té com a objectiu esdevenir una plataforma innovadora per millorar els serveis públics, perquè siguin una font de valor per a la societat.
Inclou informació sobre serveis (aplicacions, plataformes, eines i solucions corporatives) i projectes (en els àmbits de les persones, les dades, els processos i la tecnologia), així com sobre l’estructura del model d’Administració digital (els seus òrgans, les seves funcions i els principals resultats). També s’hi pot trobar documentació i normativa; guies i manuals; experiències i recomanacions de bones pràctiques, i els indicadors que permeten establir comparacions i conèixer l’ús i el valor generat pels diferents serveis públics.
El nou canal també conté la informació, les dades i els recursos disponibles sobre el teletreball a l’Administració de la Generalitat.
Nou blog d’Administració Digital
Amb la posada en marxa d’aquest web, la Direcció General d’Administració Digital també publica un nou blog d’Administració digital per comunicar i compartir reflexions sobre les actuacions que es desenvolupen en matèria de transformació digital i innovació a l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic.
L’objectiu és incidir en algun dels temes d’interès i actualitat, a través d’articles i entrevistes a persones expertes, de manera que, a més de donar a conèixer les actuacions que s’impulsen en l’àmbit de l’Administració digital, s’estableixi un diàleg interactiu amb la ciutadania i una detecció de necessitats més directa.