- Innovació
- Interoperabilitat
Mataró simplifica la tramitació amb l’ús de la interoperabilitat des de l’OAC: DigiCanvis
En el marc de la celebració dels Tallers d’Innovació Local del passat 7 de març, al taller “Assistència ciutadana 24×7 de qualitat i humanitzada amb XatBots” en Carlos Rodríguez, cap de Suport, va compartir la seva experiència passada en aquests tipus d’eines.
Engrescats per la bona valoració del taller i per tal de veure com està actualment la tecnologia disponible, hem iniciat una experiència de mínim cost emprant el servei Dialogflow de Google. Així, hem posat un bot que respon a consultes bàsiques sobre el propi servei de suport des del nostre compte de Twitter de suport, mitjançant missatges directes.
Com tot el que costa poc (només hem dedicat unes 9 hores de feina), té limitacions com ara l’idioma (no parla català) però ens servirà per treure conclusions i decidir els propers passos.
Així doncs, tothom està convidat a fer un missatge directe a @Suport_AOC i interactuar amb el nostre bot… O és una bot? Millor que li pregunteu vosaltres mateixos!