- Administració oberta
- Govern obert
- Tramitació electrònica
El llenguatge planer i la comunicació clara als serveis digitals que ofereix l’AOC: els casos del portal de transparència i l’e-TRAM
El Consorci AOC, en la seva voluntat de millora contínua dels seus serveis, està adaptant les seves plataformes a les necessitats dels seus usuaris. Per aquest motiu, està treballant en l’adaptació de l’accés a aquestes via mòbil, sobretot aquelles en les que accedeix la ciutadania.
En els últims anys, ha augmentat progressivament el percentatge d’accés a Internet a través dels dispositius mòbils, per la qual cosa, i sobretot a les plataformes en que accedeixen els ciutadans, totes les administracions públiques han de fer un esforç per adaptar-se a les necessitats dels usuaris i convertir els seus serveis per tal que siguin accessibles des de diferents dispositius.
En aquest sentit, el Consorci AOC està treballant en convertir les plataformes per tal que siguin “web responsive”. A dia d’avui ja comptem amb una plataforma accessible via mòbil, com és l’eTauler i properament comptarem amb l’eNotum.